Zarządzenie Nr 1/2019 z dnia 02.01.2019 r.
w sprawie ustalenia stawek czynszu najmu lokalu użytkowego.
Zarządzenie Nr 2/2019 z dnia 24.01.2019 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej i przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej Ochotniczej Straży Pożarnej w Polanach.
Zarządzenie Nr 3/2019 z dnia 31.01.2019 r.
w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów do publicznego przedszkola, oddziału przedszkolnego i klasy I w publicznej szkole podstawowej
Zarządzenie Nr 4/2019 z dnia 31.01.2019 r.
w sprawie kontroli zarządczej w 2019 r.
Zarządzenie Nr 5/2019 z dnia 31.01.2019 r.
w sprawie zmian budżetu Gminy Krempna na 2019 r.
Załączniki
Zarządzenie Nr 6/2019 z dnia 07.02.2019 r.
w sprawie powołania zespołu zadaniowego ds. ustalenia liczby osób bezdomnych na terenie Gminy Krempna.
Zarządzenie Nr 7/2019 z dnia 22.02.2019 r.
w sprawie ustalenia terminów zebrań wyborczych w sołectwach gminy Krempna.
Załącznik Nr 1
Zarządzenie Nr 8/2019 z dnia 22.02.2019 r.
w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości, przeznaczonej do dzierżawy na okres 3 - ch lat.
Zarządzenie Nr 9/2019 z dnia 28.02.2019 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia terminów zebrań wyborczych w sołectwach Gminy Krempna.
Zarządzenie Nr 10/2019 z dnia 06.03.2019 r.
w sparwie zmiany Zarządzenia Nr 81/2016 Wójta Gminy Krempna z dnia 30 grudnia 2016 roku w sprawie wprowadzenia komputerowego systemu prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Zarządzenie Nr 11/2019 z dnia 25.03.2019 r.
Zarządzenie Nr 12/2019 z dnia 25.03.2019 r.
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Krempnej.
Zarządzenie Nr 13/2019 z dnia 27.03.2019 r.
w sprawie przedłożenia sprawozdania z wykonania budżetu za 2018 rok.
Zarządzenie Nr 14/2019 z dnia 29.03.2019 r.
w sprawie ustalenia wysokości cen grewna pochodzącego z lasu stanowiącego własność Gminy Krempna.
Zarządzenie Nr 15/2019 z dnia 29.03.2019 r.
Zarządzenie Nr 16/2019 z dnia 26.04.2019 r.
Zarządzenie Nr 17/2019 z dnia 30.04.2019 r.
Zarządzenie Nr 18/2019 z dnia 30.04.2019 r.
w sprawie powołania koordynatora gminnego ds. informatyki oraz operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego, zarządzonych na dzień 26 maja 2019 r.
Zarządzenie Nr 19/2019 z dnia 10.05.2019 r.
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Krempnej.
Zarządzenie Nr 20/2019 z dnia 10.05.2019 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej i przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej Dom Ludowy, świetlica Świątkowa Wielka.
Zarządzenie Nr 21/2019
Zarządzenie Nr 22/2019
Zarządzenie Nr 23/2019 z dnia 21.05.2019 r.
w sprawie ogłoszenia pogotowia przeciwpowodziowego w Gminie Krempna.
Zarządzenie Nr 24/2019 z dnia 22.05.2019 r.
w sprawie przedstawienia raportu o stanie Gminy Krempna za rok 2018.
Raport o stanie Gminy Krempna za rok 2018.
Zarządzenie Nr 25/2019 z dnia 27.05.2019 r.
w sprawie powołania Gminnej Komisji do szacowania szkód w infrastrukturze komunalnej.
Zarządzenie Nr 26/2019 z dnia 27.05.2019 r.
Zarządzenie Nr 27/2019 z dnia 10.06.2019 r.
w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Krempnej.
Zarządzenie Nr 28/2019 z dnia 10.06.2019 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki komunalnej oraz powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Zarządzenie Nr 29/2019 z dnia 10.06.2019 r.
Zarządzenie Nr 30/2019 z dnia 14.06.2019 r.
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu wniosków o przyznanie dotacji na wsparcie projektu z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Krempna na rok 2019 oraz w sprawie powołania komisji do oceny wniosków o przyznanie dotacji na wsparcie projektu
Zarządzenie Nr 31/2019 z dnia 27.06.2019 r.
Zarządzenie Nr 32/2019 z dnia 28.06.2019 r.
w sprawie zmian budżetu gminy Krempna na 2019 rok.
Zarządzenie Nr 33/2019 z dnia 01.07.2019 r.
w sprawie powołania Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Krempnej.
Zarządzenie Nr 34/2019 z dnia 01.07.2019 r.
w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krempnej do prowadzenia postępowań w sprawie świadczenia wychowawczego, a także wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji, oraz przekazywania informacji ...
Zarządzenie Nr 35/2019 z dnia 01.07.2019 r.
w sprawie upoważnienia pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krempnej do prowadzenia postępowań w sprawie świadczenia wychowawczego, a także wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji, oraz przekazywania informacji ...
Zarządzenie Nr 36/2019 z dnia 12.07.2019 r.
w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu wniosków na tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi sportu na terenie Gminy Krempna na rok 2019.
Zarządzenie Nr 37/2019 z dnia 05.08.2019 r.
Załaczniki
Zarządzenie Nr 38/2019 z dnia 20.08.2019 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.
Zarządzenie Nr 39/2019 z dnia 27.08.2019 r.
w sprawie powołania koordynatora gminnego ds. informatyki oraz operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Sejmu RP i Senatu RP zarządzonych na dzień 13.10.2019 r.
Zarządzenie Nr 40/2019 z dnia 02.09.2019 r.
Zarządzenie Nr 41/2019 z dnia 12.09.2019 r.
w sprawie opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej Gminy Krempna na rok 2020.
Zarządzenie Nr 42/2019 z dnia 12.09.2019 r.
w sprawie powołania Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
Zarządzenie Nr 43/2019 z dnia 12.09.2019 r.
Zarządzenie Nr 44/2019 z dnia 12.09.2019 r.
w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego zadania pn. ,, Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych"
Zarządzenie Nr 45/2019 z dnia 18.09.2019 r.
w sprawie ustalenia stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych w zasobie mieszkaniowym Gminy Krempna.
Zarządzenie Nr 46/2019 z dnia 19.09.2019 r.
w sprawie płatności podatku VAT w Gminie Krempna oraz jednostkach organizacyjnych za pośrednictwem metody podzielonej płatności (split payment)
Zarządzenie Nr 47/2019 z dnia 30.09.2019 r.
Zarządzenie Nr 48/2019 z dnia 09.10.2019 r.
Zarządzenie Nr 49/2019 z dnia 10.10.2019 r.
w sprawie częściowego umorzenia i rozłożenia na raty należności przysługującej Gminie Krempna od Zakładu Gospodarki Komunalnej.
Zarządzenie Nr 50/2019 z dnia 15.10.2019 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 51/2012 z dnia 13 czerwca 2012 r. w sprawie powołania stałej komisji przetargowej i ustalenia regulaminu pracy.
Zarządzenie Nr 51/2019 z dnia 25.10.2019 r.
Zarządzenie Nr 52/2019 z dnia 31.10.2019 r.
Zarządzenie Nr 53/2019 z dnia 07.11.2019 r.
Zarządzenie Nr 54/2019 z dnia 12.11.2019 r.
w sprawie projektu budżetu Gminy Krempna na 2020 r.
Projekt Budżetu Gminy Krempna.
Załłączniki
Zarządzenie Nr 55/2019 z dnia 12.11.2019 r.
w sprawie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Krempna na lata 2020 - 2026
Projekt Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Krempna.
Objaśnienia.
Zarządzenie Nr 56/2019 z dnia 18.11.2019 r.
Zarządzenie Nr 57/2019 z dnia 22.11.2019 r.
Zarządzenie Nr 58/2019 z dnia 29.11.2019 r.
Zarządzenie Nr 59/2019 z dnia 10.12.2019 r.
Zarządzenie Nr 60/2019 z dnia 11.12.2019 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego oraz powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Załacznik
Zarządzenie Nr 61/2019 z dnia 11.12.2019 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji.
Załącznik
Zarządzenie Nr 62/2019 z dnia 13.12.2019 r.
Zarządzenie Nr 63/2019 z dnia 20.12.2019 r.
Zarządzenie Nr 64/2019 z dnia 30.12.2019 r.
w sprawie wydzierżawienia oczyszczalni ścieków w Krempnej wraz z trzema przepompowniami oraz kanalizacją sanitarną w Krempnej i Kotani.
Zarządzenie Nr 65/2019 z dnia 31.12.2019 r.
Zarządzenie Nr 66/2019 z dnia 31.12.2019 r.
w sprawie ustalenia opłat za wynajem pomieszczeń w budynkach stanowiących mienie komunalne Gminy Krempna.
Zarządzenie Nr 67/2019 z dnia 31.12.2019 r.
Zarządzenie Nr 68/2019 z dnia 31.12.2019 r.
w sprawie wprowadzenia ewidencji rachunkowej oraz procedur kontroli finansowej w ramach zadania pn. ,, Przebudowa drogi gminnej Grab - Wyszowatka w km 0+000-0+720"
Zarządzenie Nr 69/2019 z dnia 31.12.2019 r.
w sprawie wprowadzenia zasad ewidencji rachunkowej oraz procedur kontroli finansowej w ramach zadania pn. ,, odpady komunalne"